原帖由 henrytam 於 2010-3-1800:40 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
只要有漫畫家的身份,就靚靚地已經可以捧上天了:icon101:
冇睇過佢太多相,
其實有開到PS裝甲:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-3-1800:40 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
只要有漫畫家的身份,就靚靚地已經可以捧上天了:icon101:
順帶一提,
聽講荒川爆笑團作者中村光都係靚女,
不過我揾唔到相:icon101:
原帖由 洛奇 於 2010-3-1812:50 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
順帶一提,
聽講荒川爆笑團作者中村光都係靚女,
不過我揾唔到相:icon101:
NPNT:icon092:
原帖由 洛奇 於 2010-3-1812:45 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇睇過佢太多相,
其實有開到PS裝甲:icon101:
睇得happy乜算囉:icon101:
又唔係(冇得)過人世,真真假假WFC:icon101:
乜話?!
巴卡想季後賣走史勒坦?!
駛唔駛咁呀..連被恥笑都唔俾我地贏?!
:lol: :titter:
原帖由 henrytam 於 2010-3-1812:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
只要有漫畫家的身份,就靚靚地已經可以捧上天了:icon101:
以中國的作假文化來看
恕本人用不信任的角度…
會不會只是搵個靚女拍照
其實真正的作者是長相幾sorry的女仔
http://vyj.shueisha.co.jp/images/97_shinoda01.jpg
http://vyj.shueisha.co.jp/images/97_shinoda02.jpg
http://vyj.shueisha.co.jp/images/97_shinoda03.jpg
紗綾紗綾紗綾
http://www.bitway.ne.jp/wpb-net/images/saaya_sample01.jpg
http://www.bitway.ne.jp/wpb-net/images/saaya_sample03.jpg
http://www.bitway.ne.jp/wpb-net/images/saaya_sample02.jpg
原帖由 henrytam 於 2010-3-1812:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
只要有漫畫家的身份,就靚靚地已經可以捧上天了:icon101:
將她捧到上天...
原因係
"Ultra Jump"連載佢o既作品
中國第一人呀...:icon101:
:bye:
原帖由 洛奇 於 2010-3-1812:50 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
順帶一提,
聽講荒川爆笑團作者中村光都係靚女,
不過我揾唔到相:icon101:
D呢個畫家都睇得下~出過一本小說:icon082:
http://livedoor.blogimg.jp/deeth/imgs/9/8/98d33be6.JPGhttp://livedoor.2.blogimg.jp/deeth/imgs/a/d/ad42cd26.jpg
秋生哥都做導演
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100315/74321_201003150559529001268657754c.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100315/74321_201003150586287001268657754c.jpg
女星戶田惠梨香前日出席一染髮產品的活動,獲頒「最適合染髮的女星」一獎。
避談澤尻免生事
談到得獎感受時,她說,平日為配合角色,很多時都不能隨便染髮,但私底下卻想試試染成金色。當日澤尻英龍華亦舉行記者招待會,由於「英龍華」和「惠梨香」的日文讀音相同,因此有傳媒想借題發揮,但戶田卻三緘其口,以免節外生枝
而男星部門的得獎者鶴野剛士則說,出道以來便染了金髮,成為他的招牌,現時很難染回黑色,但他希望他日有角色能讓他如願。
http://mainichi.jp/life/kirei/graph/20100316/2.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100316/74348_201003160980663001268736725c.jpghttp://www.sponichi.co.jp/entertainment/flash/images/KFullFlash20100316128_l.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100316/74348_201003160026406001268736726c.jpg http://mainichi.jp/life/kirei/graph/20100316/4.jpg
:o
原帖由 cavasake 於 2010-3-1811:57 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
將她捧到上天...
原因係
"Ultra Jump"連載佢o既作品
中國第一人呀...:icon101:
入侵日本動漫市場
榮耀祖國啊…呵呵
3:30PM:《陳志雲記者會》
都幾on9:icon101:
9up兩句就走:icon101:
:icon082:
U0LGEWWDj-s
原帖由 李喂凸 於 2010-3-1804:21 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon082:
U0LGEWWDj-s
好耐未睇呢個節目了…
原帖由 橋子 於 2010-3-1804:25 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
好耐未睇呢個節目了…
有耐得過睇點心個blog嗎?