原帖由 李喂凸 於 2010-6-1210:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
nike hyperdunk?
我覺我地班打得雖疏但都唔算少
仲係冇咩配合,一味單兵作戰
對人地渣過我地都work既
不過如對今日高佬,就冇咩用了:(
我同愛淫,你,鬼夾d:icon101: ...
hyperize,不過都幾貴:icon101:
我地多數都係一個mark一個...對住高佬好蝕底...
話時話我今日都冇同過鬼鬼一隊tim...淨係係咁mark佢:icon101:
個國米~係咁0係uwants祖記版度留言:icon119:
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1222:34 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
駛唔駛copy過去教精佢:titter:
問題係佢都唔知我講緊d乜
:titter:
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-1222:57 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
個國米~係咁0係uwants祖記版度留言:icon119:
唱好阿婆? :icon101:
即係..有條友成日唱反調就無咩所謂 ,但唔好成日起D 小事大做話題好無
由於太耐無追過波睇 請各大大不要介意我太多嗲:onion36:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1211:02 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
唱好阿婆? :icon101:
張偉文?:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-6-1211:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唱好阿婆? :icon101:
佢講既野同佢0係hkcm講既野係一樣
原帖由 andres_tabris 於 2010-6-1300:05 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
由於太耐無追過波睇 請各大大不要介意我太多嗲:onion36:
客咩氣呀? :icon101:
原帖由 andres_tabris 於 2010-6-1300:05 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
張偉文?:icon101:
對
我也想起這個
:icon101:
譚校長@Cable:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-6-1203:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
迪保斯基個人認為很難評為世界級,世界級的教練是需要在不同球會及國家隊多方面證明實力才能被認同的,然而迪保斯基的成績只限皇馬,還要是六條A質素超班無人能敵的年代,之後教比錫達斯火速被炒,故此頂多只能證明他管理明星 ...
Cafu!!:icon8: :icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2010-6-1210:57 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
hyperize,不過都幾貴:icon101:
我地多數都係一個mark一個...對住高佬好蝕底...
話時話我今日都冇同過鬼鬼一隊tim...淨係係咁mark佢:icon101:
鬼都冇同個我地一隊:titter:
你打得aggressive左好多:icon031:
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-6-1312:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Cafu!!:icon8: :icon101:
根本條友就係偏見:o
費格遜,納比同史高拉利係唔係在佢眼中係廢物?:o
原帖由 天才守門員 於 2010-6-1312:52 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
根本條友就係偏見:o
費格遜,納比同史高拉利係唔係在佢眼中係廢物?:o
笑死人is you?
http://img38.imagefra.me/img/img38/6/6/12/siuwaison/f_146a9m_6a4c8fc.jpg
http://img37.imagefra.me/img/img37/6/6/12/siuwaison/f_146abm_8e407ee.jpg
http://img37.imagefra.me/img/img37/6/6/12/siuwaison/f_146acm_22c5144.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/6/6/12/siuwaison/f_146aem_2da9798.jpg
http://img37.imagefra.me/img/img37/6/6/12/siuwaison/f_146afm_4d9ebb7.jpg
原帖由 天才守門員 於 2010-6-1312:52 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
根本條友就係偏見:o
費格遜,納比同史高拉利係唔係在佢眼中係廢物?:o
一個你明知佢係ON9既人你仲咁在意佢講乜做乜姐,算9數把啦
反正你都唔會有D咩期望佢會有D咩大體言論出黎架啦
唔鐘意女玩眉色
http://img37.imagefra.me/img/img37/6/6/12/siuwaison/f_16fcm_3fa7f36.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/6/6/12/siuwaison/f_16fhm_750a142.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/6/6/12/siuwaison/f_16ghm_6d0fd78.jpg
http://img37.imagefra.me/img/img37/6/6/12/siuwaison/f_7khm_0927bfc.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/6/6/12/siuwaison/f_7kim_b0a82ea.jpg
原帖由 李喂凸 於 2010-6-1312:51 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
鬼都冇同個我地一隊:titter:
你打得aggressive左好多:icon031:
....你唔講我都唔覺:icon101:
我由日本返黎之後係咪好似冇一齊打過?:confused:
其實我都唔知自己由幾時開始打法唔同左:icon101:
其實你地打籃球平均打幾耐就要換一對籃球鞋?:icon101: