原帖由 henrytam 於 2009-4-26 04:00 PM 發表 ....................... 勝眼光+再領風騷+大腦..... 服未 10萬蚊三重彩
使用道具 舉報
原帖由 AI3 於 2009-4-26 04:03 PM 發表 跟前果幾隻番晒黎 今日完全不利後追 baba 有第4算是咁
原帖由 henrytam 於 2009-4-26 04:04 PM 發表 下場真心撐爆炸 贏返爆冷一次吧
原帖由 AI3 於 2009-4-26 04:05 PM 發表 達少一到G1 又令到再豐裕搶口
原帖由 henrytam 於 2009-4-6 10:33 PM 發表 韋達 G1 X G1外 O
原帖由 rob_van_dam 於 2009-4-26 04:39 PM 發表 爆冷再一次飲恨
原帖由 rob_van_dam 於 2009-4-26 16:39 發表 爆冷再一次飲恨
原帖由 AI3 於 2009-4-26 16:03 發表 跟前果幾隻番晒黎 今日完全不利後追 baba 有第4算是咁
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2009-4-26 07:59 PM 發表 main point 過了二百米處,蘇銘倫(「好爸爸」)跌掉馬鞭。想追都追唔到啦
原帖由 henrytam 於 2009-4-26 20:01 發表 多返條鞭都應該追唔到掛
原帖由 射手shooter 於 2009-4-26 05:13 PM 發表 隻馬過左氣
原帖由 rob_van_dam 於 2009-5-1 16:44 發表 打到開花先險勝帝聖龍駒
原帖由 射手shooter 於 2009-5-1 16:45 發表 打打下冇,跑完新加坡退役啦 張相咁x近,判平頭都得啦
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 17:27 , Processed in 0.036374 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.