使用道具 舉報
原帖由 rob_van_dam 於 2009-5-1 16:54 發表 達少真係一到D高班賽就自動收皮
原帖由 孫中謝拉特.奧雲 於 2009-5-1 06:17 PM 發表 我買左佢做膽我都希望隻馬冇事
原帖由 AI3 於 2009-5-1 19:22 發表 陽明好好心律不正
原帖由 henrytam 於 2009-5-3 05:57 PM 發表 我條9+11 PQ 臨開跑前幾分鐘買時我仲見到係48倍.............. 埋單得30倍
原,帖由 古都 於 2009-5-3 06:09 PM 發表 , 10 場 2 包裝至尊 + 3 大有利 拖 1 寶利多 + 4 賀喜 + 5 最佳拍檔 + 9 飛快勇 + 10 確叻星 + 11 又贏晒 $10 Diu
原帖由 古都 於 2009-5-3 06:09 PM 發表 10 場 2 包裝至尊 + 3 大有利 拖 1 寶利多 + 4 賀喜 + 5 最佳拍檔 + 9 飛快勇 + 10 確叻星 + 11 又贏晒 $10 Diu
原帖由 olden_polynice 於 2009-5-3 06:12 PM 發表 有得中咪好囉 我條4x15頭2關中晒尾2關叫都無得叫
原帖由 henrytam 於 2009-5-3 06:56 PM 發表 Q/QP?
原帖由 古都 於 2009-5-3 07:35 PM 發表 單T
原帖由 henrytam 於 2009-5-3 07:41 PM 發表 ........................................................
原帖由 henrytam 於 2009-5-3 06:56 PM 發表 冇錢收咩
原帖由 olden_polynice 於 2009-5-3 08:23 PM 發表 佢2隻拖點會q同pq
原帖由 古都 於 2009-5-3 07:49 PM 發表 其實我第一次買馬 初初以為自己中左好開心
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 19:27 , Processed in 0.033666 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.