原帖由 TAMTOM 於 2009-7-31 20:38 發表 原來之前一早討論過
使用道具 舉報
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31 20:40 發表 係架 我地都唔係討論新聞
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31 08:54 PM 發表 剛剛新聞 聽到 動漫節 內含禁毒 冇惡意 亦唔係一竹_打一船人 但我真係笑咗
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-31 09:00 PM 發表 一連五日的動漫電玩節在會展開幕,截至下午五時,有近九萬人次入場,打破過往同時段的紀錄。到場的主要是青少年,不少人一入場,就前往購買限量手辦模型,亦有中學生購買模型後,即時轉售圖利。有參展商表示,新型流感下,多了青少年 ...
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 天才守門員 於 2009-7-31 10:45 PM 發表 開Netbook前,打了一個重要電話,可惜與女生無關 真係發情期
原帖由 Eggio 於 2009-7-31 11:24 PM 發表 與男生有關?
原帖由 炎夏 於 2009-7-31 11:24 PM 發表 anjaylia,係時候la
原帖由 天才守門員 於 2009-7-31 11:28 PM 發表 我比較有興趣 睇下有幾多軍人入伍
原帖由 天才守門員 於 2009-7-31 11:27 PM 發表 你要問在上
原帖由 Eggio 於 2009-7-31 11:29 PM 發表 ?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:47 , Processed in 0.029230 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.