找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 天才守門員

日藝一百七十一之爛周最長的一天

  [複製鏈接]
發表於 2009-7-31 17:28:39 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-31  05:17 PM 發表
俳優、塚本高史(26)が31日、第2子となる男児が誕生したことを自身の公式ホームページ(HP)で発表した。

咁快又第二個
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 17:39:23 | 顯示全部樓層
笠臣SIR RIP
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 17:43:01 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-7-31  05:39 PM 發表
笠臣SIR RIP

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 17:45:23 | 顯示全部樓層
rip
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 19:16:44 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-7-31  05:39 PM 發表
笠臣SIR RIP

RIP
紐卡素班死剷爭下氣啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 19:19:23 | 顯示全部樓層
今季有咩好日劇?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 19:19:39 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-7-31  17:39 發表
笠臣SIR RIP

RIP
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 19:23:46 | 顯示全部樓層
不過最有趣還是買上網買機票,這幾位團友,不是專上學生就是出來工作,竟然全部都是半張信用卡都沒有!而最抵死的是,其中一人在家中找到一張塵封的信用卡,輸入資料後,發現這張放了一年以上的信用卡,是未確認簽收的......

其實無好奇咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 19:24:33 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-7-31  05:39 PM 發表
笠臣SIR RIP

r.i.p.
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 19:34:05 | 顯示全部樓層
RIP
紐記
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 19:57:18 | 顯示全部樓層
馬丁路德 vs Sharon
好睇過劍心膠文啦
又中藥又地球轉動

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-7-31  07:58 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 20:06:13 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31  12:47 發表
sor9ry
what is Agnis b?


另類錯別字?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 20:10:03 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2009-7-31  13:21 發表

識打扮唔代表係靚仔
金城武就算穿緊動畫杉都是靚仔喎


回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 20:12:28 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-31  13:23 發表

你認為是保守的東西, 於在下的世界已經是很前衛, 在下還需要照顧身邊的人的感受, 太偏離他們能接受的東西只會變得標奇立異, 除非以後不和他們做朋友

我也覺他其實想兜個圈話自己身邊的人柒毒


某心暗示佢d朋友柒毒, 但又驚俾人知其實佢都係, "離不開, 留不低"..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 20:13:20 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2009-7-31  13:27 發表

莫說edison
古天樂著極都是型男一個…


去! 我認同古天樂嘅外型多d喎..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 20:19:33 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31  13:35 發表
不修邊幅的朋友,某程度上是代表了其社交圈子很窄,又或者很宅,因為不需要見不同的人,特別是不需要見女生,所以才會放縱自己。和他們一起,最多只是食飯打機玩Poker,甚至是唱K飲酒也是全男班,簡直是史上最齋最悲哀的節目,在下某次參加之後發誓永遠不會去沒有女生出現的卡拉OK聚會。

講到好難為咁
真心同一班好朋友既,公園吹水都enjoy啦
佢心態似我一個同學,成日想帶去識下女,落下clubbing
落去到又成個硬紙板咁
唔係玩慣果d人就唔係架啦
成日憧憬幾好玩,以為自己到時會大出風頭
都係凸個諗字


咪就係!

真係出到風頭的話, 某心哩款人又點會唔出咗先講呀? 跟手喺 blog 度晒哩樣晒果樣就梗架啦..

沒女友可晒的人, 少數是不愁女人緣的 (雖則有女友的又不一定不愁女人緣)
某心只能 keep on 話佢落咗車, 駛大錢執 look, 實有女喜咁
真係不愁女人緣就懶得理女人緣喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 20:20:42 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2009-7-31  13:43 發表

又輕易劃等號
你唔俾人地本身覺得咁先係自己style?
你估個個好似你咁淨係識跟風扮潮又唔知7,發女瘟發到就黎癲咩?


一句:
唔駛恨
在上得唔得先?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 20:27:12 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-7-31  17:39 發表
笠臣SIR RIP


RIP
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 20:34:18 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-7-31  16:15 發表

幾時會係書展出現?我一定會"捧佢場"


回復

使用道具 舉報

發表於 2009-7-31 20:38:32 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31  20:19 發表


咪就係!

真係出到風頭的話, 某心哩款人又點會唔出咗先講呀? 跟手喺 blog 度晒哩樣晒果樣就梗架啦..

沒女友可晒的人, 少數是不愁女人緣的 (雖則有女友的又不一定不愁女人緣)
某心 ...

原來之前一早討論過
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 08:47 , Processed in 0.032949 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表