原帖由 傑夫仔 於 2009-7-31 05:17 PM 發表 俳優、塚本高史(26)が31日、第2子となる男児が誕生したことを自身の公式ホームページ(HP)で発表した。
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2009-7-31 05:39 PM 發表 笠臣SIR RIP
原帖由 Donald 於 2009-7-31 17:39 發表 笠臣SIR RIP
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 12:47 發表 sor9ry what is Agnis b?
原帖由 橋子 於 2009-7-31 13:21 發表 識打扮唔代表係靚仔 金城武就算穿緊動畫杉都是靚仔喎
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-31 13:23 發表 你認為是保守的東西, 於在下的世界已經是很前衛, 在下還需要照顧身邊的人的感受, 太偏離他們能接受的東西只會變得標奇立異, 除非以後不和他們做朋友 我也覺他其實想兜個圈話自己身邊的人柒毒
原帖由 橋子 於 2009-7-31 13:27 發表 莫說edison 古天樂著極都是型男一個…
原帖由 李喂凸 於 2009-7-31 13:35 發表 不修邊幅的朋友,某程度上是代表了其社交圈子很窄,又或者很宅,因為不需要見不同的人,特別是不需要見女生,所以才會放縱自己。和他們一起,最多只是食飯打機玩Poker,甚至是唱K飲酒也是全男班,簡直是史上最齋最悲哀的節目,在下某次參加之後發誓永遠不會去沒有女生出現的卡拉OK聚會。 講到好難為咁 真心同一班好朋友既,公園吹水都enjoy啦 佢心態似我一個同學,成日想帶去識下女,落下clubbing 落去到又成個硬紙板咁 唔係玩慣果d人就唔係架啦 成日憧憬幾好玩,以為自己到時會大出風頭 都係凸個諗字
原帖由 Eggio 於 2009-7-31 13:43 發表 又輕易劃等號 你唔俾人地本身覺得咁先係自己style? 你估個個好似你咁淨係識跟風扮潮又唔知7,發女瘟發到就黎癲咩?
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 16:15 發表 幾時會係書展出現?我一定會"捧佢場"
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-7-31 20:19 發表 咪就係! 真係出到風頭的話, 某心哩款人又點會唔出咗先講呀? 跟手喺 blog 度晒哩樣晒果樣就梗架啦.. 沒女友可晒的人, 少數是不愁女人緣的 (雖則有女友的又不一定不愁女人緣) 某心 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:47 , Processed in 0.032949 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.