原帖由 makkaho 於 2009-7-31 02:37 PM 發表 Agnis b 應該冇理由特登打錯掛
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2009-7-31 02:39 PM 發表 佢都舖緊路做作家/主持啦
原帖由 cavasake 於 2009-7-31 02:48 PM 發表 o係港日台都有大把人搞錯啦
原帖由 AC米仔 於 2009-7-31 04:20 PM 發表 米X論壇真係消磨時間既好地方
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 16:25 發表 條報紙佬擺明係針對你架啦
原帖由 AC米仔 於 2009-7-31 04:28 PM 發表 我只想帶起多d人討論 唔想入親去只看見抽水post 個版主正廢X,自己都抽埋一份
原帖由 AC米仔 於 2009-7-31 04:32 PM 發表 係wor 你米又係同我差不多意見 為何佢唔挑你架
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 16:32 發表 咁B&G又真係抵抽既 但係佢地又未免太盲目咁小佢2個 冇左馬甸尼我好懷疑佢仲係唔係米蘭粉
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 16:33 發表 你係果度冇勢力但我有 姐係好似hkcm d新人一入黎就俾人串咁
原帖由 AC米仔 於 2009-7-31 04:34 PM 發表 MU,Gunners都唔郁手 我贊成咁貴不如唔好買
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 16:37 發表 槍手係怪怪地,成日攬住d錢唔知做乜 曼聯都知物價飛漲,不過佢地正直黃金時期,買幾個小將填充下替補已經好夠 如果2老早果幾年已經做緊而家做既野,而家邊會咁坎坷丫 ...
原帖由 AC米仔 於 2009-7-31 04:36 PM 發表 我係新人? 佢一定係記得當年我同艾焚入去玩野喇
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 16:38 發表 係咁既話佢一定同東爺呀,王上聯手圍剿你 不過飛機唔係度冇咁好玩
原帖由 AC米仔 於 2009-7-31 04:40 PM 發表 西爺都好少入去喇
原帖由 makkaho 於 2009-7-31 04:15 PM 發表 幾時會係書展出現?我一定會"捧佢場"
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:35 , Processed in 0.043286 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.