您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2010-2-16 07:31 PM 發表 semi-auto 再係出波時按埋L1 出波會幾準 FIFA10放直線係幾好玩,位置變化多過WE
原帖由 makkaho 於 2010-2-16 07:34 PM 發表 如果打返佢原本果個陣,中鋒梗係用波里路好過亨特拿 後面果2個咪細哨+柏圖,細哨冇氣先換西多 中場最好唔好鬼用加度素,用岩布仙尼+法明尼+派路 ...
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-16 07:23 PM 發表 過夜貴唔貴?
原帖由 Donald 於 2010-2-16 07:39 PM 發表 大大用華西好恐怖 搓到我半場都過唔到 利記班中後場又密又好身位,用8+9玩反擊一流
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16 07:57 PM 發表 亨特拿數值幾好架wo 不過我其實最想用既係恩沙基 下次算下用法明妮先
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16 07:56 PM 發表 我都係semi-auto架...都有按L1,但成日都出到唔知去邊 corner都要按L1出嗎? 但係有陣時都仲係交唔到比自己想交果個
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 07:58 PM 發表 一樣價 昨日玩一粒鐘$8 有D有漫畫睇更好
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16 08:00 PM 發表 華西前場真係好鬼勁 岩晒我呢d少打高波既人 利記前面,謝拉特+托利斯夠晒啦
原帖由 Donald 於 2010-2-16 08:05 PM 發表 semi auto 要教埋力度,用度WE個套出波方法都OK 我出親波都L1
原帖由 Donald 於 2010-2-16 08:08 PM 發表 我感覺阿根廷中前場都好好搓 ,如果配合搓波打法應該屈爆 再加埋有完美中堅高洛仙尼
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 06:46 PM 發表 恐怕只有蛋看吧 http://img442.imag ...
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 08:13 PM 發表 TVB NOW 又抄 王宗澤=日本黎明 邊個扮景子?
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16 08:17 PM 發表 阿根廷問題係條防線太虧 今集好似4個當中有一個意識差d...成條防線就會散咁 頭先我用祖記,用沙力咸美斯打右閘,條防線好似差過平時好多咁 ...
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-16 07:39 PM 發表 854828548385484
原帖由 makkaho 於 2010-2-16 08:22 PM 發表 港產偶像劇真係得啖笑
原帖由 Donald 於 2010-2-16 08:24 PM 發表 唔夠白痴 不過一套睇晒TVB最強男女歌手仲想點?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 00:57 , Processed in 0.037860 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.