找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-16 15:05:07 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-16  12:46 PM 發表
today 東方:
中巴下季去日本拍劇? 拍月9木村?
另,又有家姐文,今次主角係張敬軒

東方......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 18:35:07 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16  02:29 PM 發表
恐怕到時都玩哂fifa,winning吧~
不過,我真係old
昨日先知原來網吧會提供gamepad既

你去玩咩game?
應叫埋我嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 18:37:37 | 顯示全部樓層
相武紗季が追突事故

 15日午後7時40分ごろ、東京都品川区の都道で、女優の相武紗季(24)の乗用車が、信号待ちで停車していた都内に住む男性(33)の乗用車に追突した。相武と同乗の家族2人、追突された男性にけがはなく、警視庁目黒署は物損事故として処理した。

 目黒署によると、現場は片側2車線の直線道路で、見通しは良かった。相武が車線変更をしようとした際に前をよく見ていなかったのが原因とみられる。

 相武は昨年、春の全国交通安全運動で警視庁のポスターのモデルになっていた。


用Toyota?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 18:47:52 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16  06:46 PM 發表
恐怕只有蛋看吧



http://img442.imag ...

點解個樣後生左10年咁既
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 18:49:08 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-16  06:35 PM 發表

你去玩咩game?
應叫埋我嘛

left 4 dead
我冇玩幾年online game了
你又岩玩咩?

去網咖,唔是該睇日劇嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 18:55:21 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16  06:49 PM 發表

left 4 dead
我冇玩幾年online game了
你又岩玩咩?

去網咖,唔是該睇日劇嗎?

我o係hk都未去過網咖
不過玩過L4d
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:02:19 | 顯示全部樓層
友近同島居根本唔係女醜

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:11:41 | 顯示全部樓層
同西巴大大係FIFA連場激戰
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:13:28 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16  07:02 PM 發表
友近同島居根本唔係女醜

這個看了日文字幕版
即係今個星期冇新野睇
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:14:40 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-16  07:11 PM 發表
同西巴大大係FIFA連場激戰

今日慘敗
成日都random到落雨,對我好不利
仲有,ac唔知點解好難用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:17:18 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16  07:14 PM 發表

今日慘敗
成日都random到落雨,對我好不利
仲有,ac唔知點解好難用


羅馬個場我有點-6

頭幾場真係比你壓住半場打,靠打反擊

AC班中場好似跑得幾慢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:17:56 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16  07:15 PM 發表

聖誕播?
聽明幾多?

yup
台灣一次過播晒3個鐘嗎?

有字幕的話,查少少字典就明晒
冇字幕的話6成左右啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:20:25 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16  07:14 PM 發表

今日慘敗
成日都random到落雨,對我好不利
仲有,ac唔知點解好難用

因為個個都憬跑2野就冇氣
我上網見技術好果D人用米蘭玩得好勁,搓馬騮咁款
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:23:53 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16  07:13 PM 發表
香港好似日本咁有床,就好了
好耐以前試過冇車搭
係網咖過夜

過夜貴唔貴?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:24:17 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-16  07:17 PM 發表


羅馬個場我有點-6

頭幾場真係比你壓住半場打,靠打反擊

AC班中場好似跑得幾慢

羅馬果場
出埋Nasri,Fabregas打LCM...進攻既效果好好多

但D大d反擊真係
不過我都有d茅,單刀從後剷你
大大出波係用auto但semi-auto?

兩閘同中場都好慢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:26:12 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-2-16  07:20 PM 發表

因為個個都憬跑2野就冇氣
我上網見技術好果D人用米蘭玩得好勁,搓馬騮咁款

我搓波自問唔差架
但對利記時完全搓唔到
但米蘭前面應該點出先好呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:31:30 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16  07:24 PM 發表

羅馬果場
出埋Nasri,Fabregas打LCM...進攻既效果好好多

但D大d反擊真係
不過我都有d茅,單刀從後剷你
大大出波係用auto但semi-auto?

兩閘同中場都好慢:icon101 ...


semi-auto 再係出波時按埋L1 出波會幾準

FIFA10放直線係幾好玩,位置變化多過WE
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:34:44 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16  07:26 PM 發表

我搓波自問唔差架
但對利記時完全搓唔到
但米蘭前面應該點出先好呢?

如果打返佢原本果個陣,中鋒梗係用波里路好過亨特拿
後面果2個咪細哨+柏圖,細哨冇氣先換西多
中場最好唔好鬼用加度素,用岩布仙尼+法明尼+派路
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:36:30 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-2-16  07:20 PM 發表

因為個個都憬跑2野就冇氣
我上網見技術好果D人用米蘭玩得好勁,搓馬騮咁款


之前同人打比人用曼聯搓馬騮,差D掟掣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 19:39:38 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16  07:26 PM 發表

我搓波自問唔差架
但對利記時完全搓唔到
但米蘭前面應該點出先好呢?


大大用華西好恐怖

搓到我半場都過唔到

利記班中後場又密又好身位,用8+9玩反擊一流
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 00:57 , Processed in 0.030801 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表