原帖由 傑夫仔 於 2010-2-16 12:46 PM 發表 today 東方: 中巴下季去日本拍劇? 拍月9木村? 另,又有家姐文,今次主角係張敬軒
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 02:29 PM 發表 恐怕到時都玩哂fifa,winning吧~ 不過,我真係old 昨日先知原來網吧會提供gamepad既
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 06:46 PM 發表 恐怕只有蛋看吧 http://img442.imag ...
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-16 06:35 PM 發表 你去玩咩game? 應叫埋我嘛
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 06:49 PM 發表 left 4 dead 我冇玩幾年online game了 你又岩玩咩? 去網咖,唔是該睇日劇嗎?
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 07:02 PM 發表 友近同島居根本唔係女醜
原帖由 Donald 於 2010-2-16 07:11 PM 發表 同西巴大大係FIFA連場激戰
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16 07:14 PM 發表 今日慘敗 成日都random到落雨,對我好不利 仲有,ac唔知點解好難用
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 07:15 PM 發表 聖誕播? 聽明幾多?
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 07:13 PM 發表 香港好似日本咁有床,就好了 好耐以前試過冇車搭 係網咖過夜
原帖由 Donald 於 2010-2-16 07:17 PM 發表 羅馬個場我有點-6 頭幾場真係比你壓住半場打,靠打反擊 AC班中場好似跑得幾慢
原帖由 makkaho 於 2010-2-16 07:20 PM 發表 因為個個都憬跑2野就冇氣 我上網見技術好果D人用米蘭玩得好勁,搓馬騮咁款
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16 07:24 PM 發表 羅馬果場 出埋Nasri,Fabregas打LCM...進攻既效果好好多 但D大d反擊真係 不過我都有d茅,單刀從後剷你 大大出波係用auto但semi-auto? 兩閘同中場都好慢:icon101 ...
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-16 07:26 PM 發表 我搓波自問唔差架 但對利記時完全搓唔到 但米蘭前面應該點出先好呢?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 00:57 , Processed in 0.030801 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.