找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-17 15:18:24 | 顯示全部樓層
原帖由 ohcl 於 2010-2-17  06:15 AM 發表

我知
單眼皮同雙眼皮

而家好多韓國藝人都割左雙眼皮的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 17:04:05 | 顯示全部樓層
其實CV有近照係咪會好好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 17:31:17 | 顯示全部樓層
曲街

咁都開口中....

仲要超咁多....

http://tieba.baidu.com/f?kz=714444712
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 17:42:27 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-17  05:04 PM 發表
其實CV有近照係咪會好好多

你見秘書/model?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 17:50:45 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-17  05:04 PM 發表
其實CV有近照係咪會好好多

其實....我都真係唔想咁reply
但大大你拋個身出來俾位我地上....

唔回返句「你咁靚仔就擺張相冇壞,我呢d影響巿容既就死都唔肯擺了」都唔得

<-----------認真的分隔線-------------------->

睇你見乜工
而且如果你真係覺得你個樣係優點既,just do it
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 17:54:30 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-17  05:42 PM 發表

你見秘書/model?
原帖由 henrytam 於 2010-2-17  05:50 PM 發表

其實....我都真係唔想咁reply
但大大你拋個身出來俾位我地上....

唔回返句「你咁靚仔就擺張相冇壞,我呢d影響巿容既就死都唔肯擺了」都唔得



睇你見乜工
而且如果你真係覺得你個樣係 ...

之前我有個fd話放左相落去會好d
話人地見你個樣正正常常,都會加d分
不過我都唔知信唔信佢好

MT需要外表嗎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 17:58:10 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-17  03:06 PM 發表


Knife


Hey! Plumpkin! You are red! You must be an apple!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 18:06:53 | 顯示全部樓層
玩高卡車都死人
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 18:11:08 | 顯示全部樓層



 NHKは17日、2011年度の大河ドラマ『江~基たちの戦国~』の主演に女優・上野樹里を起用すると発表した。

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2010-2-17  06:16 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 19:19:42 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 20:22:38 | 顯示全部樓層
city bank
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 20:25:12 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2010-2-17  05:54 PM 發表

之前我有個fd話放左相落去會好d
話人地見你個樣正正常常,都會加d分
不過我都唔知信唔信佢好

MT需要外表嗎?

乜野都需要外表架啦

你睇我咁loser就知
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 20:40:04 | 顯示全部樓層
我都聽過加張相落CV係容易D有IN既機會
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-17 21:05:52 | 顯示全部樓層
頭先以為自己會命喪尖東

咁凍天氣飲完酒行出街真係會出事的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 21:19:14 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-17  09:05 PM 發表
頭先以為自己會命喪尖東

咁凍天氣飲完酒行出街真係會出事的

你有朋友等錢使麼?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-17 21:34:15 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-2-17  09:19 PM 發表

你有朋友等錢使麼?


我無乜身家留俾人的
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-17 21:42:16 | 顯示全部樓層
「大河劇?未睇過喎」
都唔知話你老實定咩好

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 22:19:32 | 顯示全部樓層
幾時先有曹敏莉?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 22:42:45 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-17  09:05 PM 發表
頭先以為自己會命喪尖東

咁凍天氣飲完酒行出街真係會出事的

掠過尖東一帶 霓虹裡他飛得快
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-18 00:09:35 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-2-17  06:11 PM 發表
[img]http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100217/73446_201002170253282001266396021c.jpghttp://contents.oricon.co.jp/upi ... 34001266396021c.jpg[/img]http://contents.oricon.co. ...

回到初出道時?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 01:53 , Processed in 0.043700 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表