找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-16 20:33:58 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-16  08:28 PM 發表

林峰呢?


呢個係亞太區最強

遲D套擬似伽利哩會夥拍TVB最有前途花旦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 20:55:11 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16  08:13 PM 發表
TVB NOW
又抄
王宗澤=日本黎明
邊個扮景子?

徐子珊..............小儀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 21:07:54 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-16  08:24 PM 發表


唔夠白痴

不過一套睇晒TVB最強男女歌手仲想點?

好似做一個星期?

波士高,性女珊,祖藍
點睇都係谷「歌手」之作
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 21:46:50 | 顯示全部樓層
張可頤做惡女實在太合我心水
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 22:28:02 | 顯示全部樓層
back
粵北凍到PK
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 22:31:34 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-16  09:46 PM 發表
張可頤做惡女實在太合我心水

張可頤
不過套野有d on9
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 22:32:36 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-2-16  10:31 PM 發表

張可頤
不過套野有d on9


三哥好正

腳膠

[ 本帖最後由 Donald 於 2010-2-16  10:35 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-16 22:54:18 | 顯示全部樓層
我阻住個合約員工轉唔到做full-time係咪好扑街?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 22:56:39 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-16  10:32 PM 發表


三哥好正

腳膠

三哥做正經戲好笑d
謝天華做黎做去都係呢d角色
期待曹敏莉
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 23:08:57 | 顯示全部樓層
原帖由 STAM 於 2010-2-16  10:56 PM 發表

三哥做正經戲好笑d
謝天華做黎做去都係呢d角色
期待曹敏莉


張可頤個惡樣好有氣勢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-16 23:55:16 | 顯示全部樓層
miwa - don't cry anymore

這首不錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 00:25:02 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-16  10:54 PM 發表
我阻住個合約員工轉唔到做full-time係咪好扑街?

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 02:26:59 | 顯示全部樓層
開始搵到日本偶像組合同韓國偶像組合的分別
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 03:46:18 | 顯示全部樓層
車路士已下令於本月底重召現正外借紐卡素的 19 歲青訓球員雲安賀治 (Patrick Van Aanholt),相信是要填補艾殊利·高爾養傷期間左後防的位置。對於他的表現,現正處英冠榜首的紐卡素領隊賀頓充滿讚賞,表示以一名首季正式在職業聯賽上陣的年青伙子而言,他實在很有潛質《Vital Football》


係紐卡素有冇得踢正選的?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 04:06:29 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-17  03:46 發表
車路士已下令於本月底重召現正外借紐卡素的 19 歲青訓球員雲安賀治 (Patrick Van Aanholt),相信是要填補艾殊利·高爾養傷期間左後防的位置。對於他的表現,現正處英冠榜首的紐卡素領隊賀頓充滿讚賞,表示以一名首季正式在職業聯賽上陣的年青伙子而言,他實在很有潛質《Vital Football》


係紐卡素有冇得踢正選的?


荷蘭小國腳 (19歲踢U21) 左後衛雲安賀治今季上半季 (或說09年) 外借高雲地利踢主力已獲普遍好評
非國盃果期你地收番佢來湊人數
之後紐卡素正選左後衛荷西.安歷基傷咗就問你地借佢一個月
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 04:33:42 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-17  04:06 AM 發表


荷蘭小國腳 (19歲踢U21) 左後衛雲安賀治今季上半季 (或說09年) 外借高雲地利踢主力已獲普遍好評
非國盃果期你地收番佢來湊人數
之後紐卡素正選左後衛荷西.安歷基傷咗就問你地借佢一個月
...

原來本來都係借一個月

不過返車仔都好難有得出頭喎,前面有A.cole
仲有個俄羅斯朗拿癲奴
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 06:15:20 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-2-17  02:26 AM 發表
開始搵到日本偶像組合同韓國偶像組合的分別

我知
單眼皮同雙眼皮
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 10:44:22 | 顯示全部樓層
"S1"首神曲"香蕉芒果高校"
http://v.youku.com/v_show/id_XMTUxNzgxMTQ0.html
今天賣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-17 11:30:12 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-16  10:54 PM 發表
我阻住個合約員工轉唔到做full-time係咪好扑街?


Just like your icon

Hey! Hey Apple!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-17 15:06:09 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-2-17  11:30 AM 發表


Just like your icon

Hey! Hey Apple!


Knife
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-29 00:57 , Processed in 0.033875 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表