原帖由 Eggio 於 2010-2-16 08:28 PM 發表 林峰呢?
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2010-2-16 08:13 PM 發表 TVB NOW 又抄 王宗澤=日本黎明 邊個扮景子?
原帖由 Donald 於 2010-2-16 08:24 PM 發表 唔夠白痴 不過一套睇晒TVB最強男女歌手仲想點?
原帖由 Donald 於 2010-2-16 09:46 PM 發表 張可頤做惡女實在太合我心水
原帖由 STAM 於 2010-2-16 10:31 PM 發表 張可頤 不過套野有d on9
原帖由 Donald 於 2010-2-16 10:32 PM 發表 三哥好正 腳膠
原帖由 STAM 於 2010-2-16 10:56 PM 發表 三哥做正經戲好笑d 謝天華做黎做去都係呢d角色 期待曹敏莉
原帖由 oolongtea 於 2010-2-16 10:54 PM 發表 我阻住個合約員工轉唔到做full-time係咪好扑街?
原帖由 henrytam 於 2010-2-17 03:46 發表 車路士已下令於本月底重召現正外借紐卡素的 19 歲青訓球員雲安賀治 (Patrick Van Aanholt),相信是要填補艾殊利·高爾養傷期間左後防的位置。對於他的表現,現正處英冠榜首的紐卡素領隊賀頓充滿讚賞,表示以一名首季正式在職業聯賽上陣的年青伙子而言,他實在很有潛質《Vital Football》 係紐卡素有冇得踢正選的?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-17 04:06 AM 發表 荷蘭小國腳 (19歲踢U21) 左後衛雲安賀治今季上半季 (或說09年) 外借高雲地利踢主力已獲普遍好評 非國盃果期你地收番佢來湊人數 之後紐卡素正選左後衛荷西.安歷基傷咗就問你地借佢一個月 ...
原帖由 makkaho 於 2010-2-17 02:26 AM 發表 開始搵到日本偶像組合同韓國偶像組合的分別
原帖由 奇連士文再生 於 2010-2-17 11:30 AM 發表 Just like your icon Hey! Hey Apple!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-29 00:57 , Processed in 0.033875 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.