找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝178 - 老馬傳

  [複製鏈接]
發表於 2010-2-28 15:51:21 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-28  03:44 PM 發表


不要說了.jpg


睇好下季有毛
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 15:53:58 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-28  03:51 PM 發表

雖然CABLE都不是好東西
不過我覺得一直被無線亞視咁強搶覺得唔gur好合理

你兩間懶懶閒然後等用呢招搶4場波再吸廣告乜好著數? ...

遲d會唔會話英超同歐聯係球壇盛事每年又搶返幾場黎播?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 15:59:32 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-28  03:50 PM 發表

認真
cable真金白銀買copyright返來
protect自己權益有乜問題?


政府話要顧及公眾利益

如果係咁,歐聯英超咪又要嘔番D出黎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:00:17 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-28  15:42 發表
香港人真係咁愛TVB

係D FORUM睇到

CABLE 有條件將四場世界賣比免費台係自私係錯

四大同TVB講數係不自量力

TVB萬歲

Cable 賣曬4場比 ATV 算啦 ,玩死 TVB
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:01:15 | 顯示全部樓層
原帖由 TAMTOM 於 2010-2-28  04:00 PM 發表

Cable 賣曬4場比 ATV 算啦 ,玩死 TVB

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:03:02 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-2-28  03:51 PM 發表

雖然CABLE都不是好東西
不過我覺得一直被無線亞視咁強搶覺得唔gur好合理

你兩間懶懶閒然後等用呢招搶4場波再吸廣告乜好著數? ...


亞視資源小好難怪

但大台TVB都計埋D婆仔數真係好PK

無線又唔係靠體育節目搵食,咁樣出口術真係好賤

[ 本帖最後由 Donald 於 2010-2-28  04:04 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:04:18 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-28  03:51 PM 發表

睇好下季有毛


電影都殺
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:05:20 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-28  03:53 PM 發表

遲d會唔會話英超同歐聯係球壇盛事每年又搶返幾場黎播?

等到下年...有線個免費牌都應該批左啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:06:22 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-28  16:03 發表


亞視資源小好難怪

但大台TVB都計埋D婆仔數真係好PK

橫掂無線又唔係靠體育節目搵食,咁樣出口術真係好賤


cable根本就唔想傾,同另一單話用1000萬請hacken講波一樣

博宣傳
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-28 16:06:33 | 顯示全部樓層
成個德福Function聽得最清楚就係後面叫前面o的女坐低
一句樹o既聲都聽唔到
早就話德福唔o岩攪Show
香港人請o架星o黎咁多年o的安排都係咁失敗的

[ 本帖最後由 oolongtea 於 2010-2-28  04:09 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:06:49 | 顯示全部樓層
原帖由 TAMTOM 於 2010-2-28  04:00 PM 發表

Cable 賣曬4場比 ATV 算啦 ,玩死 TVB


Cable 簽埋克勤更正
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:08:45 | 顯示全部樓層
原帖由 射手shooter 於 2010-2-28  04:06 PM 發表


cable根本就唔想傾,同另一單話用1000萬請hacken講波一樣

博宣傳


夠賤
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:11:33 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-28  04:06 PM 發表
成個德福Function聽得最清楚就係後面叫前面o的女坐低
一句樹o既聲都聽唔到
早就話德福唔o岩攪Show
香港人請o架星o黎咁多年o的安排都係咁失敗的 ...

0收穫?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:12:03 | 顯示全部樓層
香港都會有海嘯
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-28 16:17:55 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-28  04:11 PM 發表

0收穫?


遠距半身相,玉木同樹中間攝住條企女呢種水平囉
o黎得o個兩個字就走
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:19:31 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-28  04:17 PM 發表


遠距半身相,玉木同樹中間攝住條企女呢種水平囉
o黎得o個兩個字就走

咁短?現埸有無人鼓燥?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:22:59 | 顯示全部樓層
原帖由 射手shooter 於 2010-2-28  04:06 PM 發表


cable根本就唔想傾,同另一單話用1000萬請hacken講波一樣

博宣傳

唔俾人地賣廣告就係人都知根本只係做下樣,唔想俾佢地播
咁又即係人地唔駛賺,白蝕俾你播咩

如果有誠意傾既應該傾分帳?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:25:37 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-2-28  04:03 PM 發表
亞視資源小好難怪
但大台TVB都計埋D婆仔數真係好PK
無線又唔係靠體育節目搵食,咁樣出口術真係好賤

唔知關唔關志雲大師事
但近年睇得出TVB越來越霸道
兼十分積極開源節流

現在又踩電影業又踩唱片業場
有時我諗4大唱片同無記唔妥可能係起源於無記自己捧演員做歌手

在商而商無線係岩既,難得係電視度佔左9成9market share,緊係應該用盡佢
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-2-28 16:25:56 | 顯示全部樓層
原帖由 Eggio 於 2010-2-28  04:19 PM 發表

咁短?現埸有無人鼓燥?


無期望無失望

by  絕望o既後排
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-2-28 16:28:28 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-2-28  04:25 PM 發表


無期望無失望

by  絕望o既後排

x2

by 絕望地早走的人
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 09:22 , Processed in 0.038802 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表