原帖由 Donald 於 2010-2-28 03:44 PM 發表 不要說了.jpg
使用道具 舉報
原帖由 henrytam 於 2010-2-28 03:51 PM 發表 雖然CABLE都不是好東西 不過我覺得一直被無線亞視咁強搶覺得唔gur好合理 你兩間懶懶閒然後等用呢招搶4場波再吸廣告乜好著數? ...
原帖由 Eggio 於 2010-2-28 03:50 PM 發表 認真 cable真金白銀買copyright返來 protect自己權益有乜問題?
原帖由 Donald 於 2010-2-28 15:42 發表 香港人真係咁愛TVB 係D FORUM睇到 CABLE 有條件將四場世界賣比免費台係自私係錯 四大同TVB講數係不自量力 TVB萬歲
原帖由 TAMTOM 於 2010-2-28 04:00 PM 發表 Cable 賣曬4場比 ATV 算啦 ,玩死 TVB
原帖由 Eggio 於 2010-2-28 03:51 PM 發表 睇好下季有毛
原帖由 Eggio 於 2010-2-28 03:53 PM 發表 遲d會唔會話英超同歐聯係球壇盛事每年又搶返幾場黎播?
原帖由 Donald 於 2010-2-28 16:03 發表 亞視資源小好難怪 但大台TVB都計埋D婆仔數真係好PK 橫掂無線又唔係靠體育節目搵食,咁樣出口術真係好賤
原帖由 射手shooter 於 2010-2-28 04:06 PM 發表 cable根本就唔想傾,同另一單話用1000萬請hacken講波一樣 博宣傳
原帖由 oolongtea 於 2010-2-28 04:06 PM 發表 成個德福Function聽得最清楚就係後面叫前面o的女坐低 一句樹o既聲都聽唔到 早就話德福唔o岩攪Show 香港人請o架星o黎咁多年o的安排都係咁失敗的 ...
原帖由 Eggio 於 2010-2-28 04:11 PM 發表 0收穫?
原帖由 oolongtea 於 2010-2-28 04:17 PM 發表 遠距半身相,玉木同樹中間攝住條企女呢種水平囉 o黎得o個兩個字就走
原帖由 Donald 於 2010-2-28 04:03 PM 發表 亞視資源小好難怪 但大台TVB都計埋D婆仔數真係好PK 無線又唔係靠體育節目搵食,咁樣出口術真係好賤
原帖由 Eggio 於 2010-2-28 04:19 PM 發表 咁短?現埸有無人鼓燥?
原帖由 oolongtea 於 2010-2-28 04:25 PM 發表 無期望無失望 by 絕望o既後排
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:22 , Processed in 0.038802 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.