原帖由 henrytam 於 2010-2-28 16:22 發表 唔俾人地賣廣告就係人都知根本只係做下樣,唔想俾佢地播 咁又即係人地唔駛賺,白蝕俾你播咩 如果有誠意傾既應該傾分帳?
使用道具 舉報
原帖由 射手shooter 於 2010-2-28 04:31 PM 發表 黎緊獨家英超及奥運已經係無底深潭
原帖由 oolongtea 於 2010-2-28 04:06 PM 發表 成個德福Function聽得最清楚就係後面叫前面o的女坐低 一句樹o既聲都聽唔到 早就話德福唔o岩攪Show 香港人請o架星o黎咁多年o的安排都係咁失敗的 ...
原帖由 TinTin 於 2010-2-28 06:53 PM 發表 張可頤十幾年後扮番陳寶珠都仲得,正
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 20:14 發表 呢個華姐真係
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 08:16 PM 發表 你哩次真係 wow 到冇朋友
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 20:18 發表 我好耐無睇電視了
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 08:19 PM 發表 其實苟芸慧小姐成為華姐都ok耐 好吧, 我承認我有睇
原帖由 天才守門員 於 2010-2-28 20:25 發表 華姐真係正過港姐好多
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 20:19 發表 其實苟芸慧小姐成為華姐都ok耐 好吧, 我承認我有睇
原帖由 射手shooter 於 2010-2-28 20:33 發表 練好廣東話的話,真係前途無限
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 20:22 發表 我大妹要我幫佢打電話叫 Pizzabox 但我打咗N次都冇人聽
原帖由 射手shooter 於 2010-2-28 08:33 PM 發表 練好廣東話的話,真係前途無限
原帖由 TAMTOM 於 2010-2-28 08:35 PM 發表 me 2.. 打去cheese pizza ,Pizzabox都無人聽..D 錢抵 pizza hut 賺
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-2-28 20:33 發表 我想起劉心悠小姐
原帖由 TAMTOM 於 2010-2-28 20:35 發表 me 2.. 打去cheese pizza ,Pizzabox都無人聽..D 錢抵 pizza hut 賺
原帖由 射手shooter 於 2010-2-28 20:41 發表 呢d要睇泊乜野碼頭,在TVB就一定必修科,否則就好似楊秀惠咁唔上唔落
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:22 , Processed in 0.041290 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.