原帖由 Donald 於 2010-6-24 11:44 PM 發表 有線 尋晚成晚嗌英格蘭 今晚成場唱衰意粉
使用道具 舉報
原帖由 講野無point的人 於 2010-6-25 01:24 AM 發表 61定64? 61的話 其實劉建基係意粉黎 不過睇到呢場波踢成咁 我諗都會同我諗既一樣...出局罷喇
原帖由 Donald 於 2010-6-25 01:28 AM 發表 64 Wendy Rita 好似幾傷心
原帖由 講野無point的人 於 2010-6-25 01:30 AM 發表 Rita同我一樣...撐羅馬
原帖由 makkaho 於 2010-6-25 02:20 AM 發表 睇到班意奴frd成班死狗咁真係賞心樂事
原帖由 古都 於 2010-6-25 02:28 AM 發表 Me?
原帖由 makkaho 於 2010-6-25 02:31 AM 發表 上面幾位英格蘭同德國球迷, 我祝兩隊十六強踢足百二分鐘, 傷哂主力幾張紅牌, 同歸於盡 from fb 品也輸掉了 等佢地仲成日以為自己係世界第一 ...
原帖由 oolongtea 於 2010-6-25 09:31 AM 發表 10.8% 22:00-22:54 CX* 木曜劇場・素直になれなくて・最終回 30.5% 27:00-29:00 ...
原帖由 henrytam 於 2010-6-25 10:01 AM 發表 神採岡田略
原帖由 anto 於 2010-6-25 10:14 AM 發表 琴晚傑夫曲到直
原帖由 oolongtea 於 2010-6-25 11:15 AM 發表 『月刊新垣結衣』登場 約3年ぶり ...
原帖由 cavasake 於 2010-6-25 11:46 AM 發表 假名假資料...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 22:16 , Processed in 0.031929 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.