henrytam 發表於 2010-3-20 20:39:32

原帖由 Donald 於 2010-3-2008:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


都要比個渠道市民發洩下o既 :icon101:
你咁諗者,高層唔會咁諗:titter:

henrytam 發表於 2010-3-20 20:40:14

原帖由 天才守門員 於 2010-3-2008:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我捍衛你小佢的權利,不過都要尊重佢提議的權利?:titter:

Donald 發表於 2010-3-20 20:45:46

唔知今晚J2場波有冇鍾仔份 :icon101:

Eggio 發表於 2010-3-20 20:47:39

原帖由 Donald 於 2010-3-2008:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔知今晚J2場波有冇鍾仔份 :icon101:
捨佢其誰:icon121: :icon101:

AC米仔 發表於 2010-3-20 20:49:52

同一種工,港島30/hrs請極都冇夠人
但KW或以北20/hrs都有大把人做
根本個市場好正常
係本港既交通費好唔正常姐:icon088:

Donald 發表於 2010-3-20 20:56:15

原帖由 Eggio 於 2010-3-2008:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

捨佢其誰:icon121: :icon101:

希望有KEYMAN中和下 :icon101:

Eggio 發表於 2010-3-20 20:59:20

原帖由 Donald 於 2010-3-2008:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


希望有KEYMAN中和下 :icon101:
好大機會係李偉文or潘文迪:icon068: :icon121: :icon101:

Donald 發表於 2010-3-20 21:01:48

原帖由 Eggio 於 2010-3-2008:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

好大機會係李偉文or潘文迪:icon068: :icon121: :icon101:

兩個都係極品 :icon087:

天才守門員 發表於 2010-3-20 21:02:08

原帖由 AC米仔 於 2010-3-2008:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

唔好太相信哩d所謂為基層勞工爭取更多既行為
MPF有幾不知所謂你知道嗎?
阿哥,從來唔係要MPF囉:o

天才守門員 發表於 2010-3-20 21:02:25

原帖由 henrytam 於 2010-3-2008:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我捍衛你小佢的權利,不過都要尊重佢提議的權利?:titter:
阿哥,我有小7佢咩?

天才守門員 發表於 2010-3-20 21:03:21

原帖由 AC米仔 於 2010-3-2008:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同一種工,港島30/hrs請極都冇夠人
但KW或以北20/hrs都有大把人做
根本個市場好正常
係本港既交通費好唔正常姐:icon088:
阿哥,20蚊個鐘係有人做,佢地要返多更咁話囉

henrytam 發表於 2010-3-20 21:04:34

原帖由 AC米仔 於 2010-3-2008:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同一種工,港島30/hrs請極都冇夠人
但KW或以北20/hrs都有大把人做
根本個市場好正常
係本港既交通費好唔正常姐:icon088:
油價高-->要加:o
經濟差-->詐唔知:o
油價減-->詐唔知:o
經濟好 -->要加:o

呢幾年我越來越發現monopoly/oligopoly毀了香港:o

天才守門員 發表於 2010-3-20 21:06:30

仲有,我要小7張宇人,你睇下佢係咩界別,你睇下個界別有幾多人係做到仆哂街,但做到仆哂街個D有無得投佢票?

henrytam 發表於 2010-3-20 21:08:36

原帖由 天才守門員 於 2010-3-2009:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

阿哥,我有小7佢咩?
阿哥,我話張宇人者:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-20 21:10:49

原帖由 henrytam 於 2010-3-2009:08 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

阿哥,我話張宇人者:icon101:
阿哥,又係個句,你有9UP2+2=3的自由,我都有鬧佢話2+2=3係ON99的自由吧?
言論自由唔等於唔可以反駁9UP吧?

AC米仔 發表於 2010-3-20 21:13:20

原帖由 天才守門員 於 2010-3-2021:06 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲有,我要小7張宇人,你睇下佢係咩界別,你睇下個界別有幾多人係做到仆哂街,但做到仆哂街個D有無得投佢票?
我米做緊lor
唔係剩係d雜工,細既先返得長
做到經理/店長都返11,12hrs
哩行半死架喇

hoyte 發表於 2010-3-20 21:13:29

原帖由 Eggio 於 2010-3-2008:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

好大機會係李偉文or潘文迪:icon068: :icon121: :icon101:
潘文迪難頂d:( :icon101:

Donald 發表於 2010-3-20 21:14:36

原帖由 hoyte 於 2010-3-2009:13 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

潘文迪難頂d:( :icon101:

把聲 :icon102:

天才守門員 發表於 2010-3-20 21:15:41

原帖由 AC米仔 於 2010-3-2009:13 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我米做緊lor
唔係剩係d雜工,細既先返得長
做到經理/店長都返11,12hrs
哩行半死架喇
阿哥,一句,你想繼續?

AC米仔 發表於 2010-3-20 21:19:13

原帖由 天才守門員 於 2010-3-2021:15 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

阿哥,一句,你想繼續?
我都係一句
香港自從會"熄燈"之後,已救唔番了....
頁: 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 95 96
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑