原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:44 AM 發表 突破的前提是被給與一個突破口
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:38 發表 係咁既 我地應尊敬天才 難度不比9個多人追既大美女太多 就似佢黨爭取真普選一樣
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:45 AM 發表 比左成千 3次仲係冇咩成果 又超於3對3就沒有意義了 西巴鐵膽 加個牙尖既安徒 再來只剩一人了
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:38 發表 真係未玩過 好似好好玩咁
原帖由 henrytam 於 2010-7-6 02:39 發表 敵人已發現
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:42 發表 我已經不怎想付出了 睇到成功先落手 太怕煩 以前既經歷 回想都唔覺太多 自己獲得又不多 所以我唔會笑努力既人
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:40 AM 發表 嘩你咁都追到個post!
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:44 發表 怎麼說呢 我覺得有這種想法的男人而又能表現出來的是超有市場的
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:47 AM 發表 同上 但我都唔儲電話號碼 仲要冇錢冇樓冇車冇玩具 雖則哩d場合都仲係冇必要露底
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:45 發表 比左成千 3次仲係冇咩成果 又超於3對3就沒有意義了 西巴鐵膽 加個牙尖既安徒 再來只剩一人了
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:48 AM 發表 閒王你多一個唔多少一個唔少啦敵人
原帖由 henrytam 於 2010-7-6 02:49 AM 發表 不要輕視葡萄男的(僅存)能力 其實我本來諗住訓覺,現在都係頂唔順去訓了,昨晚訓得2個鐘only
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:49 發表 一個收埋既人 做交心朋友都難啦 興趣喜好又不明
原帖由 李喂凸 於 2010-7-6 02:49 AM 發表 一個收埋既人 做交心朋友都難啦 興趣喜好又不明
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:49 AM 發表 去! 我其實有同感
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:54 發表 所以凸才是最後的贏家
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:55 AM 發表 沒異議
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:56 發表 早已知道的事實當然沒有異議
原帖由 奇連士文再生 於 2010-7-6 02:44 AM 發表 怎麼說呢 我覺得有這種想法的男人而又能表現出來的是超有市場的
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-6 02:57 AM 發表 係囉 贏家唔一定係有女 更重要係不愁冇女
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 09:49 , Processed in 0.023554 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.