原帖由 李喂凸 於 2010-3-1804:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有耐得過睇點心個blog嗎?
至少比起點心個blog,呢節目可看性是有的…
話時話,佢對交響電影評價麻麻啫
無意中找到:icon039:
http://www.youtube.com/watch?v=oNJ_SJM6skQ&feature=related
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1815:40 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
都幾on9:icon101:
9up兩句就走:icon101:
飯局咁長時間咩? :icon101:
原帖由 hoyte 於 2010-3-1818:28 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
無意中找到:icon039:
http://www.youtube.com/watch?v=oNJ_SJM6skQ&feature=related
我當年背棄曼聯之後
意義重大的一次倒戈
:icon090: :icon101:
ごめ~ん ,もうヤーダ:onion16:
_pLhYd7dLrU
巴卡要係班拿貝捧走歐聯了嗎?:(:icon101:
TEST
http://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_2.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_2.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_3.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_3.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_4.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_4.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_6.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_6.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_6.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_8.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sozu_8.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/y/y_sangen_h.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sangen_h.jpghttp://images.plaync.jp/janryumon/mgenerator/t/t_sangen_h.jpg
[ 本帖最後由 cavasake 於 2010-3-1809:56 PM 編輯 ]
樓上post副綠一色出來幹麻?
原帖由 AC米仔 於 2010-3-1809:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
樓上post副綠一色出來幹麻?
睇到???= =
即係直接上到雀龍門?=
=
[ 本帖最後由 cavasake 於 2010-3-1809:56 PM 編輯 ]
呢個就係造型?:icon062:
二代奈緒子?:icon087:
http://imgur.com/SD9jp.jpg
維庸之妻香港08-04-2010 上映 :(
白夜行香港15-04-2010 上映 :(:icon101:
http://www.tenderpro.net/talents/next/asai.html
唉...
祝佢好運.....
8期研究生三天王...
第一位正式重返藝能界...
[ 本帖最後由 cavasake 於 2010-3-1810:21 PM 編輯 ]
成功爭取
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/18/bule_hell/f_sjfl5dip5p4m_e7fb31c.jpg
:o
英雄就做左啦,睇下未來點:(
野田妹變身啤酒妹!
18.03.2010 22:12
【商台互動娛樂組】「野田妹」上野樹里拍攝Asahi果味啤酒新廣告,繼續貫徹她在日劇《交響情人夢》中鬼馬搞笑形象,於廣告中大放笑彈!
廣告中以一身彩色服裝打扮的上野朝氣勃勃,以「野口妹」聲線與扮演法藉廚師的對手對話,配合她的誇張表情及動作,不禁令人發笑。事實上上野自從演出《交響情人夢》後聲名大噪,而且代言廣告不斷,早前來港時更迫爆機場造成一陣騷動,相信今次廣告商看中上野,必定是她人氣爆燈的原因,下一季她更會演出以 Twitter為主題的愛情劇,各位「野田妹」fans勢必密切留意!
原帖由 天才守門員 於 2010-3-1823:20 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
英雄就做左啦,睇下未來點:(
又來那套
不在乎當眾人的英雄
只在乎當她的英雄
?
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1912:18 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
又來那套
不在乎當眾人的英雄
只在乎當她的英雄
?
:icon101:
大哥,做左一件會比半班小爆的事,我想佢支持下我,好正常啊:icon101:
原帖由 oolongtea 於 2010-3-1808:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
ごめ~ん ,もうヤーダ:onion16:
_pLhYd7dLrU
:icon040: :icon101:
原帖由 ken809 於 2010-3-1809:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
巴卡要係班拿貝捧走歐聯了嗎?:(:icon101:
如果失落西甲嘅話,就一定要!:icon066:
如果保住西甲,只要不是老摩贏,就......
F50X7Dydifg
:icon064::icon101: