天才守門員 發表於 2010-3-19 00:31:10

原帖由 橙色力量 於 2010-3-1912:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


如果失落西甲嘅話,就一定要!:icon066:

如果保住西甲,只要不是老摩贏,就......
F50X7Dydifg
:icon064::icon101:
我話知你巴塞輸比皇馬100分,在班拿比路捧杯一定正D:icon101:

橙色力量 發表於 2010-3-19 00:35:53

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1912:31 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我話知你巴塞輸比皇馬100分,在班拿比路捧杯一定正D:icon101:

唔想做人做到咁絕:(

當然重演1989/90球季AC也是好的:icon101:

[ 本帖最後由 橙色力量 於 2010-3-1912:44 AM 編輯 ]

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-19 00:59:42

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1900:21 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

大哥,做左一件會比半班小爆的事,我想佢支持下我,好正常啊:icon101:

正常

:icon075: :icon101:



忽然想到一個問題

我想問
當年我唯一一次參選班長 (勝選, 數票之差)
她那一票是否理所當然地投了給我?

這是一個我從沒關心過的問題

我的錯包括 take it for granted, 就算我的確早知道也不該如此
有些事還是該不斷努力的, 而這就是另一個千金難買的早知道

天才守門員 發表於 2010-3-19 01:08:04

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1912:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


正常

:icon075: :icon101:


咁佢應該支持我的,話哂佢都有份受惠:icon101:

henrytam 發表於 2010-3-19 01:26:46

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1912:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


正常

:icon075: :icon101:

最底好似少左個system message既:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-19 01:29:08

原帖由 henrytam 於 2010-3-1901:26 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

最底好似少左個system message既:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101:

PiA
:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-19 01:30:30

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1901:29 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


PiA
:icon101:
成功爭取PIA

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-19 01:34:14

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1901:08 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

咁佢應該支持我的,話哂佢都有份受惠:icon101:

原來你會滿足於佢只因受惠而支持你
:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-19 01:37:09

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1901:34 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


原來你會滿足於佢只因受惠而支持你
:icon101:
林公公MODE:循序漸進!
好了,我承認今日去講數沒什麼大不了,小事而已:icon101: 不過星期一個陣比佢話有勇氣的確暗爽:icon101:

henrytam 發表於 2010-3-19 04:20:17

唉........:(

膠刀,我地係咪應該要信--------和神作對是該死的:(

Eggio 發表於 2010-3-19 07:12:51

富勒姆:eek2: :icon8: :icon101:

hoyte 發表於 2010-3-19 07:45:36

原帖由 Eggio 於 2010-3-1907:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
富勒姆:eek2: :icon8: :icon101:
西巴預言成真:icon8: :icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-3-19 07:58:17

原帖由 hoyte 於 2010-3-1907:45 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

西巴預言成真:icon8: :icon101:

真係數得成
:icon101:

古都 發表於 2010-3-19 12:01:16

原帖由 henrytam 於 2010-3-1904:20 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唉........:(

膠刀,我地係咪應該要信--------和神作對是該死的:(
:icon116:

anto 發表於 2010-3-19 12:14:01

原帖由 古都 於 2010-3-1912:01 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

:icon116:
:icon121:

傑夫仔 發表於 2010-3-19 12:20:36

http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100317/74388_201003170213272001268798122c.jpg->http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100317/74388_201003170970677001268797955c.jpg
:icon071:

傑夫仔 發表於 2010-3-19 12:21:48

俳優、小栗旬(27)、女優、長澤まさみ(22)のコンビで、人気漫画「岳-ガク-」が映画化されることが18日、分かった。
http://www.sanspo.com/geino/images/100319/gnj1003190507006-p2.jpg

short hair back:icon8:

傑夫仔 發表於 2010-3-19 14:05:50


:icon107:

CYBASTER 發表於 2010-3-19 14:15:53

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-1907:58 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


真係數得成
:icon101:
即使有晒心理準備
而家既祖記真係令人好心痛:icon116:

ken809 發表於 2010-3-19 17:33:05

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1901:37 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

林公公MODE:循序漸進!
好了,我承認今日去講數沒什麼大不了,小事而已:icon101: 不過星期一個陣比佢話有勇氣的確暗爽:icon101:
你是一個好人

:icon101:
頁: 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑