傑夫仔 發表於 2010-3-19 23:43:22

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1911:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

煎豬排黎焗豬排飯
煎左兩邊好食d:icon101:

天才守門員 發表於 2010-3-19 23:46:42

原帖由 傑夫仔 於 2010-3-1911:43 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

煎左兩邊好食d:icon101:
你要豬排有汁味,OK,你煎個陣加汁
你要汁有肉味,OK,你CUT舊骨入去煮
佢竟然用最唔好食的方法去煮,我ORZ了

FlyingDonkey 發表於 2010-3-19 23:53:41

原帖由 奇連士文再生 於 2010-3-1911:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


不要迷戀哥, 哥只是個傳說
哥吃的不是麵,是寂寞。

AC米仔 發表於 2010-3-20 00:02:01

原帖由 天才守門員 於 2010-3-1923:39 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

煎豬排黎焗豬排飯
上粉半煎炸至正:icon8:

射手shooter 發表於 2010-3-20 00:04:58

原帖由 AC米仔 於 2010-3-2000:02 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

上粉半煎炸至正:icon8:

我寧願比大家樂賺:icon101:

ken809 發表於 2010-3-20 00:12:02

May'n is so~~~good~~~:icon040: :icon040: :icon029:

AC米仔 發表於 2010-3-20 00:32:44

原帖由 射手shooter 於 2010-3-2000:04 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


我寧願比大家樂賺:icon101:
一哥大不如前

射手shooter 發表於 2010-3-20 00:59:50

原帖由 AC米仔 於 2010-3-2000:32 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

一哥大不如前

實情都好耐冇食

整個汁都咁麻煩,無謂搵黎搞:icon102:

anto 發表於 2010-3-20 01:00:52

信我:icon111:
曼x 將連續3年入决賽,不過分心乜Q都無:icon111:

ken809 發表於 2010-3-20 01:02:28

原帖由 anto 於 2010-3-2001:00 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
信我:icon111:
曼x 將連續3年入决賽,不過分心乜Q都無:icon111:
有個聯賽杯:(:icon101:

anto 發表於 2010-3-20 01:05:53

原帖由 ken809 於 2010-3-2001:02 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

有個聯賽杯:(:icon101:
歐聯    :兵工廠;
聯賽    :車仔;
歐巴羅:我地:
聯賽杯:曼X。
:icon032:

傑夫仔 發表於 2010-3-20 01:10:39

http://img37.imagefra.me/img/img37/2/3/19/bule_hell/f_1asnqaxf1ym_22217e5.jpg
http://img37.imagefra.me/img/img37/2/3/19/bule_hell/f_1asnqaxf20m_b4278da.jpg

傑夫仔 發表於 2010-3-20 01:12:10

http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/19/bule_hell/f_r5solt5tem_a236caf.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/19/bule_hell/f_r5solt5tfm_c64351b.jpg
:cool:

傑夫仔 發表於 2010-3-20 01:14:09

http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/19/bule_hell/f_r5solt6lym_a6b1494.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/19/bule_hell/f_r5solt6lxm_ec3b980.jpg
http://img37.imagefra.me/img/img37/2/3/19/bule_hell/f_1asnqaxf21m_3ccc3b2.jpg
D5Fj3k_RCVY
ok I lost

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2010-3-2003:07 AM 編輯 ]

傑夫仔 發表於 2010-3-20 01:22:18


八八八

傑夫仔 發表於 2010-3-20 03:02:31

x0p-H3RV4Mw
:o vs :o

李喂凸 發表於 2010-3-20 12:27:09

http://www.perf.uu.dnsdojo.net/perfldr/src/pf4402.gif
http://www.perf.uu.dnsdojo.net/perfldr/src/pf4401.gif
http://www.perf.uu.dnsdojo.net/perfldr/src/pf4379.gif

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-3-2012:28 PM 編輯 ]

李喂凸 發表於 2010-3-20 12:27:51

http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100317/74420_201003170236448001268832808c.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100317/74420_201003170248440001268832808c.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/100318/gnj1003180506004-p1.jpg

傑夫仔 發表於 2010-3-20 15:21:31


:icon124:



鮮血の結末:eek2: :icon101: :icon101: :icon101:

傑夫仔 發表於 2010-3-20 18:48:49

http://img38.imagefra.me/img/img38/2/3/20/bule_hell/f_1ieau000g5qm_eb3fb93.jpg
:icon124: :icon124: :icon124:


....:icon101:
頁: 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 [85] 86 87 88 89 90 91 92 93 94
查看完整版本: 日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑